teruko.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om min utveckling som den estetiska personlighet jag är. På denna sida kommer jag publicera fotografier, teckningar/målningar, cosplay Work in Progess och skulpturer. Hoppas ni väljer att följa mig i min utveckling och att ni bidrar till denna genom att då och då lämna en kommentar med konstruktiv kritik eller bara en hälsning. Tack på förhand! Teruko~

Skisser och Noveller

Kategori: Allmänt

Hejhej!

Idag jag mest skissat, eftersom jag satt fast i en svacka så tänkte jag att jag skulle teckna mig ur den!
Det lyckades lyckligtvis och jag har än en gång ett självförtroende som ligger på topp när jag tecknar!
Jag har börjat öva på kroppar då jag alltid har tyckt att det är svårt och dessutom har jag planer för en manga. Det är enligt mig själv en jättebra idé men jag vill inte gå ut med den riktigt än!
Så olika karaktärer i olika poser har vart min prioritering, även ansiktsuttryck!
Nedan kommer tre snabb-skissade bilder som jag eventuellt hade tänkt utveckla någon gång. I vilket fall två av dem.

Jag ber om ursäkt för den dåliga bildkvalitén på samtliga bilder men det är kväll, endast en liten lampa i hörnet av rummet är tänd då Viktor sover, sedan så tog jag med min mobilkamera så att de blir extra dåliga. Ska scanna teckningar i fortsättningen!


Benen blev lite för korta såg jag i efterhand men det är helt okej eftersom det bara är en skiss!
Men för övrigt är jag nöjd med pose, ansiktsuttryck, händer och fötter... rubbet! Väldigt nöjd!

En bild jag skissade på bussen, jag lyssnade på musik och många sorgliga låtar kom upp på raken så jag blev lite inspirerad av texterna. De flesta handlade om att bli övergiven, att inte synas av samhället och hopplöshet!

Först vill jag bara säga att detta började som en övning på ansiktsuttryck och slutade med en skiss på en outfit jag hade velat sy någon gång. Dock med fler detaljer, men bussresan tog slut så jag hann inte längre!


Det var de bilderna!

Nu kommer den (förhoppningsvis) efterlängtade fortsättningen av min nyligen påbörjade novell "Rummet"

Kap 1 - Segern

(forts)

Hon log medan svetten droppade ner på marken och rös när någon hällde iskallt vatten på henne.
Med en kraftansträngning kisade hon upp mot mannen som stod där framför henne i den outhärdliga hettan iförd endast kortbyxor. Svett rann nedför hans vältränade bringa och Antonia lät höra en djup suck, han var så sexig! Mannen räckte fram en hand för att hjälpa henne upp och utan en sekunds tvekan, fattade hon tag i den,
H
an drog in henne i en svettig kram och hon njöt till fullo av detta, svettdrypande, men ändå upphetsande ögonblick.


En fortsättning får ni imorgon!
Hoppas ni tycker att den är intressant hitentills!

Jag hoppas verkligen att ni får en superbra natt och en händelserik dag imorgon!

Teruko~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: