teruko.blogg.se

Denna blogg kommer att handla om min utveckling som den estetiska personlighet jag är. På denna sida kommer jag publicera fotografier, teckningar/målningar, cosplay Work in Progess och skulpturer. Hoppas ni väljer att följa mig i min utveckling och att ni bidrar till denna genom att då och då lämna en kommentar med konstruktiv kritik eller bara en hälsning. Tack på förhand! Teruko~

Plushes och hårresande frisyrer

Kategori: Allmänt

Hojj!

Idag har jag sytt en massa på min Pina-plushe. Den blir bättre än jag väntat och ubersöt!
Bild kommer nedan!
Jag började faktiskt kroppen, halsen och huvudet för väldigt länge sedan men det tog lite tid och energi för att orka ta upp det igen och fortsätta att jobba på den.
Nu har jag fått dit framben och vingar!
Den ska sedan så sitta i en osynlig sele gjord av fiskelina på mitt huvud!
Jag har en bra magkänsla inför Confusion och jag vågar nästan hoppas på en chans i cosplaytävlingen!


Ögon och detaljer på huvudet saknas men kommer att läggas till när jag är klar med bakbenen!
 
Jag har även testat att göra Silicas frisyr, den är svår och resultatet blev inte särskilt bra men det får duga! Jag tror det är min långa lugg och mitt runda ansikte som förstör känslan lite. (hatar mitt ansikte ;__;)
I alla fall! Jag får nog klippa luggen tyvärr! För att Silicas lugg räcker ner precis mellan ögonen och min räcker ner till munnen x)

Jag tror även frisyren kommer bli mycket bättre när jag tvättat håret, just nu är det lite flötigt (hehe).

Jag har inte så mycket mer att skriva om idag!

Nu får ni fortsättningen på min nyligen påbörjade novell "Rummet"

Kap 1 - Segern
(forts)

Hon vaknade till Daniels ömma röst:
-Älskling? Vi är framme.
Hon kände hur han föste undan en tofs med råttbrunt hår som hängde ned över hennes bröst och nafsade henne lite på halsen.
Hon kände att huden knottrade då hon fick gåshud av den ömma behandlingen av hennes mjuka hals men hon höll ögonen stängda och låtsades sova.
Han kunde inte motstå hennes vackra kropp längre och han började smeka hennes bara lår, hans händer letade sig sedan upp till hennes tighta shorts och rent reflexmässigt så lade hon sin hand på hans, inte än...

Forsättningen kommer imorgon!

Hoppas ni får en bra fortsatt kväll!

Teruko~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: